Rahatsızlığımdan dolayı 5 gün antibiyotik tedavisi verdi doktorum sütünü sağıp at demişti burada post açmıştım hatta. O sürede biberon+ek gıda ile besledim oğlumu. 7 aylığız. Tam da diş çıkarması bu zamana denk geldi. Tedavi bitti emzireyim dedim iki çekiyor kalkmak istiyor huysuzlanıyor. Defalarca denedim beni reddetti. Tavsiyeleriniz neler çok istiyorum emzirmeyi. Nasıl döndürebilirim geri? Bu dönem geçer mi?