Kızlar merhaba. Oğlum bir hafta kadar önce düştü ben odada değilken kolunun üstüne düşmüş olmalı ki kolunu tutarak ağlamıştı. Sonra bir iki defa kolunu gösterdi takip ettim elini kullanırken bir sorun olmayınca morluk şişlik olmayınca ezilmiştir diye düşündüm ama bugün sırtıma çıkmak istedi ben de ellerinden tuttum kıyameti kopardı acıdan. Bileği ile dirseği arasında bir yeri acıyor. Doktoruna yazdım bebeklerde kırık kolay oluşur dedi korktum öyle olunca babamız gelince hemen röntgene götürücem. Kırık deneyimleyen yazabilir mi belirtileri nasıldı diye en azından babamız gelene kadar içimi rahat tutayım😢