serenaysimsek benimkide ilk iki ay yuzustu uyuyodu bi tek oyle rahat uyuodu ilrleyen zamanlarda geceleri ozellikle kafasini gommeye basladi ve defim bu boyle olmaz uykusuz kalirim ama yinede boyle yatirmam sonra yan yatirmaya basladim ona alistirdim bi ssg bi sol yaptim belirli araliklarla ve aslinda boyle yatirmak bebek icin daha ozellikle gece beslenmelerden sonra kusma oluyosa
yan yatirmak en dogrusu yavas yavas sizde alistirabiljrsiniz yanda rahat edicektir 👍