Hanımlar merhana bebeğim 1 aylık 2645 gr doğdu ertesi gün 2530 gr a düştü şu.an kilosu 3330 gr hemşire az almış dedi mama meme şeklinde gidiyoruz sma optipro kullandık daha sonra hipp e geçtik kilo aldıran mama sizce hangisi sütun yaramıyor diyorlar moralim çok bozuluyor ne yapmam lazım