RedFlower_ Memnun kaldığınız tost Makinesi önerisi lütfen burdan aldığım her öneri aşırı işimi gördü örneğin Blender Tefal aldım çok çok memnunum bir seje oldu. Sıra tost Makinesinde😅
Beraninannesii RedFlower_ https://www.karaca.com/urun/karaca-antibakteriyel-gastro-diamond-tost-makinesi-rosegold Bunu kullanıyorum memnunum biraz ağır ve büyük sadece . Onun haricinde yanma yapışma yapmıyor
bbmoms RedFlower_ Arnica diamond bundan önce Vestel ve Sinbo kullandım çok kötüydü bunun yanında ikisi de ısınması çok iyi tamamen açılıyor ve ızgara olarak da kullanılabilir