Son123 Kızlar açmamak için kendimi ikna etmeye çalışıyorum ama acmaliyim galiba artık sizde durumlar nasil
Hale3400 Son123 bende sizin gibiyim Kocaeli deyim bazen akşamları açıp açmamak arasında kararsız kalıyorum hele bugün çok soğuk hava
Beraninannesii Son123 Köseköydeyim evim kuzey cephe termostat var onu ayarladım ev içi sigakligi şuan 31 derece düşerse sıcaklık otomatik kendi açılacak.