Bircaykoyicelim 4. Aya uygun olan hazır kaşık mamalar varmış hipp ve hero baby kullanmalar vardı erken başlarsam onlardan da denetmek istiyorum sözde içeriği temiz ama süpermarket ürünü neticede ne denli temiz olur bilmiyorum ek gıda sürecinde problem yaşamamak için erken başlamak istiyorum aslında etrafımda 6. Ayı bekleyenler genelde sıkıntı yaşamışlar beslenmede ..🌸
hemsireemom sadece anne sütü veya sadece mama 6.aydan sonra yetersiz kalıyor
Ek gıda reddi yaşayıp sadece anne sütü ya da mama verenler de yetersiz kalıyor o zaman bu konuda öyle mi? Özellikle Emzirenler içinAnne sütü de tek başına yeterlidir sanıyordum sıkıntı yaşamamak için erken başlamak istiyorum doktorun muhtemelen kabul etmeyecek ama tadımı 6. Ayda değilde 4. Aya çekmeyi düşünüyorum şimdi bile çok iştahlı bir bebek değil zar zor besliyorum açıkçası 🥺