Daha diş yok piyasa da ama şişmiş biraz altdaki dişleri. Sonra bi baktım bugün üst damakları da şişmiş ama alt damağa göre daha büyük ve daha şiş.
Yani alt çıkmadan üst dişlermi çıkacak yoksa normal mi hem alt damağın hemde üst damağın şişmesi. İnsanlar 8 aylıkken 3 dişi oluyor filan bizde daha tık yok 😂