Kızlar daha önce de yazmıştım. Acil yorum bekliyorum. Her gecen gun daha da çıkmaza giriyorum. Lohusa sendromundan öturu doktorum paxera 10 mg kullanmam gerektigini söylüyor. Emzirmeyi kesmeme gerek olmadığını soyledi. Ama ben tedirginim hala. Bu durumu yaşayan var mi aramizda.