Arkadaslar bu konuda öneriye çok ihtiyacım var. oğlum 2.5 yasında kızım 10.5 aylık oğlum doğduğu günden beri kardeşine vuruyor,itiyor,ısırıyor ve asla oyuncaklarına dokundurmuyor işin özü kardeşini hiç sevmiyor gibi🤦🏻♀️ Konuşuyorum , anlatıyorum , birlikte oyun oynamaları için çabalıyorum ama sonuç aynı kızıma sürekli çekil, yapma, bırak,dokunma,git burdan diyor ne yapacağımı nasıl davranacağımı şaşırdım bazen çok kötü itiyor bişey olacak diye korkuyorum