nhduman Arkadaşlarım kardeşlerim sizlere naçizane tavsiyem 5. aya gelmeyin. 4 aydan direk 6. aya atlayın kurban olduklarım. By neydi Ya Rabbim. Ben ne yaşıyorum 😒😒😒😒 Allah’ım duy sesimi kurban olduğum ne olur yardım et bana ve bize 😒😒😒😒😒😒
Papatya2636 nhduman 4 . Ayda öldük birtik biz😂şimdi 5.11 günlüğüüz sizinki neler yapıyor bizim bağrıyor çağrıyor heryere tükürüyor elimi olmayan dişiyle ısırıyor😂siniiir küpü sinir uyusun diye dua ediorum
okuyor nhduman ahahaaj yaaaa “biz ne yaşadık.” Her gecenin sabahı her günün sonunda eşimle birbirimize kurduğumuz cümle 😀 sorun kızımda değil de 5. Aydaymis demek ki.
Sinem74 nhduman yaaa demeyin öle bende rahat ederim diye bakıyordum 4. Ayı dibine kadar yaşadık şimdi 5.ayimiza girdik demek bizi hoş şeyler beklemiyor bizim oğlan zaten sinir küpü gibi en ufak biseye ağlıyor gerçi dogdundan beri ağlıyor 5 aydır sakinlestiremedik😅
expectopatronum nhduman 5 ay 11 gün bizim de sürekli bi çığlık kıyamet mızır mızır sırtı yere değmicek sürekli kucak kucak. Evde ne var ne yok uzanıyo almaya çalışıyo ağzına sokuyo vermeyince çıldırıyo. Altını değiştirmek için bile yere koyamıyorum. Hele uyutmak ölüm ☠️
nhduman Sinem74 ben hep geçecek diye umut ediyordum. Geçmiyor arkadaşlar kimse kimseyi kandırmasın. Gün geçtikçe artıyor 😂
pembehanm expectopatronum bızde 5 ay 9 gunluk vallaha yıldım eskıden yerde yatan bebek bes dakkada olsa dururdu sımdı anında yırtınıyo kucak ıstıyo
muratnannsi nhduman bizde cook felaket durumdayz uykuya direniyor surekli uyaniyir surekli kucakta olmak gezmek istyr bittik bittik
bussraozturk nhduman şimdi post açtım 4 ay 14 günlüğüz çok zor durumdayım be emmek istiyor ne uyumak istiyor sürekli etrafa bakmak gedmek istiyor aşırı derecede sinirlilik var bende 5.ayda rahat ederim diyordum ama daha önümde uzun bi yol var demek ki🙄😂
expectopatronum nhduman o zaman da çok ağlıyo hem uyutayım istiyo hem de uyutmaya çalıştığımda çıldırıyo 😅😅
muratnannsi nhduman bn smdilik ailemdeym normalde gurbetteym annem eve gidince sen bununla napcaksn dyk
tospikannesiiii nhduman hadi yaa. Sizin yazınızda gülesim geldi ama Bi gerçek var ki bizde o aya yakınız. 10 gün sonra merhaba diyeceğiz 5. Aya. Şimdi bilee yaşadık yasıycağımızı 5 te daha beteri varmış demek bende diyordum uyku düzeni oluşturcam. 5. Ayda falan ama olmıycak demek k i Allah yardım etsin hepimize anneler 🤲😭