Kaymaklibiskuvi Doktorumuz bu ay bestiron damlaya başladı zaten çok gazlı bir bebek ama son on beş gündür iyiydik damlayı başladığımız gün kıvranmaları ağlamaları eskiye döndü popodan gaz çıkarması şiddetlendi bunları yaşayan var mı acaba
tazeanneeeee Kaymaklibiskuvi bizde de ilk günlerde aşırı gaz yaptı doktorum kullanmamızı vücudun tolere edip alışacağını söyledi 1 haftada geçti
expectopatronum Kaymaklibiskuvi valla o kadar gazlı ki bebeğim damlanın farkı oldu mu anlayamadık biz yaklaşık 1,5 aydır kullanıyoruz ama.
Kaymaklibiskuvi expectopatronum valla sabır diliyorum size biraz düzelmiştik tekrar eskiye dönünce ilişkili diye düşündüm
expectopatronum Kaymaklibiskuvi sağolun geçer umarım bi an önce hepimiz kurtuluruz bu gaz belasından 5,5 aydır canımıza okudu resmen 😬