SeRaBoz Merhaba hanımlar ilk kez hero Baby kaşık maması aldım tahıllı olanından çok tereddütte kaldım kullanan var mı acaba?
ebozbey SeRaBoz keşke hiç kullanmasannnn. Ben kullandım pişmanım çünkü hafif bir tatlılık var tadında ve bebeğim alıştı başka bişey yemek istemiyor
SeRaBoz Ağzını kitliyor açmıyor güldürmem lazım açınca hop atıyorum ağza hiç bişeyi iştahlı yemiyor kaşık mamayı da sevmiyor pek yine de zorluyorum herşeyi yesin diye