Mrb kızlar. 3 aylık bebişim var. İdeal oda ısısı bebekler için 22-24 deniliyor. Bazı yazılarda 20-24 olarak belirtiliyor. 24 ün altına düştüğünde ben üşümeye başlıyorum. Hatta eve gelen kadın misafirlerde de durum aynı.(Kıyafetimi de belirteyim: Uzun esofman altı, üstte atlet ve uzun kollu sweatshirt. ) Eşim 24 e çok sıcak diyor. Bana kalsa 25 te mutluyum. Sizlerde durum denir? Termometre kullaniyor musunuz?