Gulde09 canım dert etme 11gun yapmadığını bilirim normal bı durum sdce anne sütüyle beslendiği için merak etme ek gıdaya geçince bol bol kaka yapıyor tadını çıkart😂 eğer gazı, ıkınma, huzursuzluk ayaklarını kendine doğru sürekli çekme filan, karnında sertlik yoksa birşey yoktur canım telaş yapma kendine