Ariyaarya Kızım 3 aylık erken doğduğu için kilosu çok az doktor mama. Ver dedi ama 50 gündür biberon reddi yaşıyoruz her türlü çabama rağmen almıor enjektörle veriorm geri atıo iştahı çok az ne yapabilirim lütfen yardımcı olun açlıktan ölcek sürekli ağlıor sütümde çok azdoymuor
YavruKartal Ariyaarya Eğer meme emiyorsa EDS ( Emzirme Destek Sistemi) deneyin. Videolu anlatımını bulabilirsiniz internette.
Sibel12345 Ariyaarya internetten görmüştüm bende serçe parmağına minik bir aparat takmıstı adını bilmiyorum kadın bebeği parmağını emiyordu biberondan mama cekiyrodu bebek işe yara diye söyledim canım bi dene istersen
gulsum2144 Ariyaarya benim bebeğmde küçük doğdu serçe parmağını ağzına koy bebeğin parmağının yumuşak kısmı deysin çocuğun damağına o parmağını emerken mamayı şırıngayla yedir biz o şekilde yapmıştık etkili olmuştu
Seydameva Valla bir bileğim yok postunuz üstte kaldın diye yazıyorum umarım bilenlerin tavsiyeleri işe yarar 😌