Busram14 benimkide öyle 3 ay 10 günlük olduk gunuduzleride çok uyumuyor geceleri de 11,12 de uyuyor 4,5 de duruyor hem meme emiyor hemde kendi icin oynuyor gülüyor qarip qarip sesler cixartiyor 1, 1.5 saat öyle duruyor sonra tekrar yediriyorum birazda ben konuwduruyorumm Birazda babasi sonrada mecburen uyaniyoruz