KOSEMHANIM6 Benim de ayak baş parmağım enfeksiyon kaptığı için kullandım bir kutu. Bebeğim 3 aylıktı, biz bir kaç gün ishal harici bir sorun yaşamadık. Ayrıca bebeğimde ağır uyku yaptı.
Gündüz uyumayan bebek, 4 saate yakın uyudu her ilacı aldığım gün.Araştırdığım birçok sitede enfeksiyonun da süte geçebileceği, yarar zarar hesabı yapıldığında ilaç kullanmanın daha mantıklı olacağı yazıyordu.