Keremkbra yenidoğana göre haftalık kilo alımı az bence, hem doktorda yetersiz görmüş ki mama takviyesi vermiş. Burdaki annelerede çevremizdeki annelerede kalırsa aman sakın mama verme tadı iğrenç yok şöyle yok böyle. Bana kalırsa hem emzirin hemde verin, ben doğduğundan beri mama takviyeli gidiyorum doktorumuzda çok mama verme taraftarı değil ama doymuyor, doymayınca kaka çiş yapmıyor birde üstüne çok huzursuz oluyor açlıktan, sakın mama vermecileri bırakın bir kenara