Yarenmert11 Bugün aşı olacağız eğer ateş yapıyorsa annemi çağıracağım yanıma kızlar yardımcı olur musunuz ?
Cnm12 Yarenmert11 her aşı ateş yapabilir bu bebekten bebeğe değişir. Eve geldiğiniz zaman bir tatlı kaşığı ateş düşürücü içirin. 6 saatte 1 ateşi çıkmadan 3 gün verebilirsiniz. Ebeniz zaten uyaricaktir. Sık sık ateş kontrol edin. 38.4e kadar normal üzerini soyun kilotlu çorap uzun kollu zibin şeklinde vs. Birini cagirmaniza gerek yok. Telaş yapmayın. Hangi ay hatırlamıyorum ama doktorumuz bir aşı çeşidi için 39u bile bulabilir korkma demişti çok şükür 38 buçuk bile olmadı bebekten bebeğe değişir bu işler
tarcinnn Yarenmert11 çocuğunuzun vereceği resksiyona bağlı. 2. Ay aşısında yapmış mıydı? Bizde mesele 6 saat sonra çok hafif yaptı calpol verdim 1 çay kaşığı.
NoThing2Lose Yarenmert11 sadece gece az çıktı ateşi bebekten bebeğe değişir yapıyo yapmıyor diyene göre hareket etme canım bazı bebeklerde yapıyor bazı bebeklerde yapmıyor senin bebeğini takip etmen lazim
Kiraz_8 Bizde ateş yapmadı ama aşırı huzursuzluk yaptı. Aşının birimin içinde tetanoz olduğu için kızımın canı çok yandı ben iki hafta dışarı çıkaramadım çıktığımızda aşı olacağını zannedip sürekli ağlıyordu ne kadar canı yandıysa 🤗
MyDarlingSon Yarenmert11 bebeğim 6 aylık hiç bir aşı da sorun yaşamadik, yani her bebek farkli yaşar ya da yaşamaz diyemeyiz belirti🙋🏻♀️