Normaldir her çocuğun gelişim basamağı farklıdır ama biz anneler eksik kalmayalım bir sorun olursa bilelim ilgilenelim diye çok meraklanıyoruz galiba. Ben mesela arama motoruna 15 aylık bebek yazdım bakalım kızımın gelişimi nasıl diye ne eksik ne fazla diye:)