Anne76 ilkse tecrübedizdk büyüklere inandık bastık mamayı sütüm yokmuydu ondada vardı ama ağladıkça aç bu aç oldu mamaya dayandık beni emmedi işe başladm derken çocuk 7. Ayda kesti çok pişmanm şimdi 8 yaşnda ama ikinci bebeğim harika sana Facebook sayfasında emzirme akademisi var orayı tavsiye ediyorum arkadaşım gir oraya çıkma ,hiç ne istersen sor