Alparslan27 Bebeğim 9 ay oldu 10 günlük 8 aya girdimiğizden beri gece uykuları maf oldu gerçekten dayanamıyorum artık 3 den beti sallıyorum işe gidiyorum bu 10. Aya kadar gerilen oluyormuş galiba yaşayan var mı
Sema345 Alparslan27 bebeklerimiz aynı ayda ve bende buraya bunu yazmak için girdim şu an bende ayağımda sallıyorum bağırmamak için kendimi sıkıyorum deliricem bu uyku meselesi yüzünden
cagankusunannesiii Alparslan27 16 aylık oğlum son 1 aydır her gece saatte 1 bazen yarım saatte 1 uyanıyo ağlıyo karnı tok altı temiz ben de gerçekten çok yoruldum saat 4 ten beri uyutmaya çalışıyorum ama yok inşallah düzelirler yaa
Seda2013 Alparslan27 bizde bu gece uykusuzlar kervanına katıldık sürekli uyandı bu gece şuanda ayağımda sallıyorum sanırım ağrısı var calpol verdim ama pek etki etmedi sanırsam 11 aylığız 🤦🏼♀️
Tazeanne3 Alparslan27 bizde 11 aylığız 20 gündür gece 10 dan sabah 8 e kadar hiç uyumuyo ama bizimki diş çıkarıyo. 20 gündür bitmedi diş mevzusu sabır çekiyorum bende
Alparslan27 Sema345 ya ayda sıkıntı var ya bu zamanlar da gerçekten uyuyor uykusunda kalkıp oturur mu ya yok salla salla çıldırcam 3 5 saat uykuyl kahveyle yaşıyorum
Alparslan27 Seda2013 geçen akşam bende verdim diş çıkarıyor ondan mı acaba diye uyuyor ama uyurken mızıklıyor resmen
Alparslan27 1anne2cicek gerçekten biraz sert söylüyorum bazen adı farklı üzülüyorum ama delirmemek elde değil gerçekten
BARTUMOM Alparslan27 22 aydan selam Doğduğundan beri böyle hala uyutmaya çalıyorum iş yerinde uyukluyorum resmen
Alparslan27 BARTUMOM doğduğumuz beri gündüz uykuları uykuya geçiş hep sıkıntılıydı ama gece hiç böyle değiş uyanırdı emerdi mama yerdi uyurdu 1 buçuk aydır iş yerin de kahveyle duruyorum göz altlarım çöktü resmen