Bebeğim üç ay bir haftalik ve yine okusrmeye başladı hemde çok yaklaşık bi haftadir burnu tiknamisti bugün de hastahneye götürdüm. okusuruk yoktu geldiğimizden beri okusuruyo doğduğundan beri ikiuc defa hasta oldu nerde yanlış yapıyorum sürekli tüm ilgi odagim o öksürük için zeyntinyag sarımsaklı kullanıyorum cold Max kullanıyorum burnunu duzuenlu olarak fizyolojik serum sıkıyorum ne yapmam. Lazım 😭😭😭😭😭😭