talula bu yaşta bu sinir diyorum hep 😂 benim oğlum da sinirlenince duvara vuruyor yere, koltuğa yakınında ne varsa vuruyor 16 aylık 😂
Bir doktor sayfasında okumuştum tepkilerini kontrol edemedikleri için vurma, ısırma, ağlama normalmiş. O sırada bağırmadan sakince konuşmak gerekiyormuş 🤷🏻♀️