3.5 aylık kızım son 2 haftadır mamasını asla tam içmiyor sürekli yarım bırakıyor içerken ağlıyor biberonu emmek yerine damaklarının arasında sıkıyor ısırır gibi. Karnının doymadığına emin oluyorum ama yinede değişen birşey olmuyor. 3.5 aylık bebeğimi yavaştan tadımlara başlarsam sizce nasıl olur. Bebeğim en başından beri mama ile beslenen. İr bebekti. Fikirlerinizi bekliyorum