Bbegim dogdugu aylardan beri kabız hep bu zamana kadar 3-4-5 günde kaka yaptı. Lakin son 1 aydır hemoroid cıktı ve 7 günde bir yapıyo 3 haftadır doktor dulcosoft verdi ve krem vermedi sıcak su oturtun diyor. Bebegim iştahtanda kesildi belki dişten bilmiyorum. Dulcosofta yeni basladık zaten iştah olmayınca içirmesi baya zor şırıngayla veriyorum. Bu süreci yaşayan varsa beni bilgilendirirse neler yaptı vs cok mutlu olurum.