Kubranrkrnk eger ek gida döneminde iseniz bu normal, yedikleri kaka rengini etkiliyor. Sari ve yeşil kaka normal olarak kabul edilir çünkü emme veya formül mama döneminde de. Alerji demek için vücutta daha başka reaksiyonlarda olması gerek diye biliyorum.