Mertsmom Oğlum 3.5 kg doğmasına rağmen kilo alamıyor.4aylıkken doktor mama takviyesine başlattı,sütüm yeterli gelmedi maalesef, mamaya rağmen kg alamadı. Ek gıdaya 6.ayında başladık,tadım dönemi filan yapmadık,direkt başladık öğünlere,mama arada anne sütü ve katı gıda şeklinde ilerliyoruz. Pirinç unu bile verdim hiç istemeyerek, son çare mamayı değiştireyim diyorum. Hipp combiotic kullanıyoruz en başından beri. Hangi mama kilo aldırır sizce??
Sibel12345 Mertsmom ay o mama hiç bir işe yaramıyor baby goat alın mümkünse hem kilo yapıyor hem hazmı kolay keci sütlü ünlü anne sütüne en yakın üsttür keci sütü bide alerjik bünyeler içinde iyi yani inek sütü alerjisi varsa diye mükemmel bi mama tavsiye edilir
Deletedmom277 Mertsmom 1 saat önce bir posta şu yorumu yazmışsınız.” Hangi ilaç acaba. Eşimde kilo alamıyor da” Sorunuzun cevabı bu . Genetik çocuğunuz babasına çekmiş. O kadar yedirmeye içirmeye pirinç ununa vs gerek yok. Sağlıklıysa bitti elhamdulillah deyip kenara geçmez lazım
Deletedmom136 Mama konusunda gerekirse tüm mamaları deniyceksiniz çünkü her bebeğe her mama yaramıyo, ama evolvia ve baby goat araştırdığım kadarıyla iyi vitamin mineral açısından zenginler. Onun dışın kan değerlerine vs bakıldı mı?kilo almasına engel bişey vardır belki hormonal vs. Allah korusun tabi
Mertsmom Deletedmom136 kan değerlerine bakılmadı,idrarında koku vardı ki hala oluyor susuz veya aç kaldığını düşünmüyorum, idrar testi yapıldı temiz çıktı, keçi sütlü olanı deneyeceğim.👍🏻👍🏻
ArasBatu Bnmkide 7,5 aylık ve 6.500 kilo doktor gayet iyi dedi ek gıdaya geçtik herşey yiyo ama bana göre zayıf bir oğlum var ama sağlıklı mama hiç kullanmadık hiçbir doktor da önermedi emsin yesin yeter sağlığı yerinde olması yeter bize dediler yediğini hemen alttan çıkarıyo dert etme bence zayıf diye ayrıca mamalar boş kilodur unutma sen bolbol yediği kadar ver ve emzir
Mertsmom Sibel12345 teşekkür ederim deneyeceğim, aptamil almayı düşünüyordum içinde çok şeker var diye çekiniyordum👍🏻👍🏻
ArasBatu yiyip yiyip alamayanlardan da olabiliyor ben gece uykusuna girerken pirinç unu yapıyorum veriyorum ona ragmen almıyo ama benmki kadar zayıf değildir bence bebeğin😀
Dln Mertsmom hayir canim ne 5 ayligi 40 i yeni cikti de.gerizekalilar.var oyle mallar.sen salla onlari.saglikli olsunda zayif olsun.
ArasBatu Dln emziremeyen anneler mecbur kullanıyor mamayı napsın onlara bişey diyemem ama emipde mama kullananlar çok boş kilo alıyo etrafımda çok var öyle obeze kadar giden
Mertsmom Dln çok şükür zeka gelişiminde problem yok,sadece zayıf çocuk ama aile büyükleri görür görmez bu cocuk hiç büyümemiş,sütün yaramamış vs diye yapıştırıyorlar:(
Deletedmom136 ArasBatu emen sütü yeten neden mama veriyor ki? Zaten mamalar boş kilo değil. İçeriklerine baktınız mı hiç? İnanılmaz besleyici vitamin ve mineral açısından oldukça zengin mamalar var.
Annisss ArasBatu valla oğlum hem emiyor hem mama veriyorum hiçte öle aşırı bı kilosu yok çok saçma yani çocuk iştahlı demek ki doymuyor yiyor
Melikeakiner Mertsmom Aptamilde şeker yok canım, anne sütü gibi sadece laktoz var. Mamalr içerisinde besin değeri en iyi mama. Eşim kimyager ve laboratuvarda çalışıyor. Biz aptamil kullanıyoruz. bAŞKA MAAM VERDİRMİYOR EŞİM.
ArasBatu Mertsmom kesinlikle o yüzden dert etme yani ve doktora danış öyle mama verceksen ver ama illada kilo alsın mama yesin diyede uğraşma derim sağlığı yerinde olsun bırak
Mertsmom ArasBatu valla doktorumuz bize Bebek bisküvisi ve pirinç ununa yönlendirdi,içim sızlayarak yedirdim yine de faydası olmadı
Dln Mertsmom analik iste takiyo insan kafasina Sal gitsin ya valla bak. He he de gec. Sen elinden geleni yapiyorsun zaten. Biz anneler olarak bebeklerimiz icin herseyin en iyisini biliriz.
Mertsmom Deletedmom277 teşekkür ederim ilgilenip eski mesajlarımı da okuduğunuz için ama o kadar profilime girmeye gerek var mıydı bilmiyorum,aynı post içerisinde de babamızın zayıf olduğunu yazmıştım. Sevgiler🌷