Benherseydenoncebiranneyim Instagramda bir sürü böyle sayfa var. Bebekler uyku eğitimi verdiklerini söylüyolar. Çok çabuk ve desteksiz uykuya dalabiliyorlarmış. Bu eğitimleri alan var mı? İşe yarıyor mu? Ne yaptırıyor olabilirler ki?
Grlnl Benherseydenoncebiranneyim uyku eğitiğime inanmıyorum. Ama uyku öncesi yapılan rutinlerin işe yaradığına inanıyorum. Bebeğim doğduğu günden itibaren yaz-kış duş alır kitap okurum ve emerek uyur. 17 aylıkken memeyi bıraktırdım. Çocuğu direk sallama moduna girmiştim. Ben salladıkça ağladı yavrum baktım olmayacak koydum yatağa ağla dedim yani yapacak bir şeyim yok 5 dk sonra kendi kendine uyudu. Şuan kendisi ben ona ninni söylüyorum öyle uyuyor. Meğer o hazırmış buna bana o kadar imkansız geliyordu ki bu durum.
Bircaykoyicelim Benherseydenoncebiranneyim Bebekler uyku eğitimi verdiklerini söylüyolar Son zamanlarda çıkan Para tuzağı. Bebeğinize düzen kurmak sizin elinizde. Al be ağlatıyorum sen ağlat der gibi bişey bu. Izledigim Uyku eğitimi 🙄 videoların da bı eğitim göremedim ben . Ben kızımı da oğlumu da doğduğundan itibaren kendi odalarında kendi uyumalarina alıştırdim. Bebeğinizin dilinden sadece siz anlarsınız. Dolayısıyla sizden başka kimse düzenini kuramaz.
sarmaliklahana Benherseydenoncebiranneyim Asla inanmıyorum cocuk bu robot mu 🙄yani kızıma ilk günden beri herşeyini saatlik takip ettim. O nasıl isterse öyle oldu. 6.ayına kadar gece 1 lerde uyudu öğlen 12 gibi uyandı hiç karışmadı wlbetde 8-9 da uyuması gerekiyordu ama yapamadı bende zorlamadım düzenimiz o sekilde kurduk. 6.aydan sonra kendisi akşam 9-10 arası bazen 8:30 gibi uyumaya döndü. Baktım bir kaç gün o sekilde gidiyor kendi düzenimiz değiştirip tekrar kızıma uyum sağladık. Sabahda 8-9 arası uyanıyor. Bu sekilde devam ediyoruz 6 aydır ve oturduk artık diye düşünüyorum. 1 yas 23 günlük suan. Ve bu halinden cok memnunum gündüz de 2 uyku yapıyor. Kendi kendine daha güzel oturttu acıkcası düzenini. Saeece takip ettim ben. Sürekli gözüm saatte olur hala mesela. Öğlen hadi annecim uyuyalım derim gideriz. Akşam 5-6 gibi tekrar 2. Uykusuna gideriz. Ben destek oluyorum sadece yani. 😇
Benherseydenoncebiranneyim Bircaykoyicelim benimki şu an 2 aylık asla düzeni yok 😄 o kadar da rutin kurdum her gece aynı şeyleri yapıyorum bazen 10da geçiyor gece uykusuna bazen 2de. Bazen sabah 5e kadar ayaktayız
Bircaykoyicelim Benherseydenoncebiranneyim 😅Aslında tam düzen zamanı. Çünkü çok küçük ve sizin yaptığınız herşeye çok çabuk adapte olur. Büyüdükçe düzen kurmak daha zor oluyor çünkü 😊
Benherseydenoncebiranneyim sarmaliklahana ay ne güzel maşallah size. Benimki şu an 2 aylık asla düzeni yok 🥺
Benherseydenoncebiranneyim Bircaykoyicelim dün ne güzel banyosunu yaptı, emdi, 9 buçuk 10 gibi uykuya daldı. Bugün de yine banyosunu yaptı, emdi, vakit geçti bir daha emdi. Şu an hala uyutmaya çalışıyorum ☹️
sarmaliklahana Benherseydenoncebiranneyim Cok erken canım yeni yeni adapte oluyor herşeye inan cok normal bu durum. Ama rutin olmustur mesela hep aynı seyleri yap. Ben uyumadan önce hergün yıkadım sonra mama yedi biraz durdu yataga gecip emzirdim o sekilde devam ettim hep. Birde mesela sabah uyanınca direk odaya giderdik akşam olunca gece lambasını yakıp yatak odasına gecerdik. Hep konustum dogdugu günden beri. Hadi bebeğim odamız a gidelim akşam oldu yatalım. Gündüz olunca günaydın bebeğim saba olmus hadi odaya gidelim derdim. Ve gece yatyıgı yerde asla gündüz uyutmadın. Gündüz yattığı odada da gce uyumadı. Yani odalar değişince ne olacagını anladı. Sizde başlayabilirsiniz o sekilde. Gece - gündüz kavramı. Birde gece uyanınca asla oynamayın cocukla. Şimdi anlamaz demeyin o sekilde alısıyor sonra. Benım kzıkmda 3-4 de uyanırdı mesela. Hiç ışıhı falan acmazdım konusmazdım sırtını sıvazlardım sadece 15-20 dk öyle durur sonra geri uyuturdum.bşr süre sonra o gece uyanıp beklemeleri kalktı ortadan
Bircaykoyicelim Benherseydenoncebiranneyim ilk olarak. Gün içinde uykularından başlayın. Düzene koymak için. Emzirme işlemini odasında yapmayın. Her iszedigi zaman emzirmeyin açılmasını bekleyin. Yani saat aralığınız olsun. Uykusu saatlerini ayarlayın o saatte karnını doyurup yatağına koyun. Uyku arkadaşına alıştırın bu uyumasını kolaylaştırır. Boyle bı düzen oluşturur sanız bebeğiniz alışır bu düzene.
incikko Benherseydenoncebiranneyim Bence her bebeğin karakteri huyu farklı belli bir yöntem vardır ama her bebek buna ayak uydurup o eğitimi kabullenmez bebeğin dilini ne istediğini en iyisi anneler anlar o yüzden başkalarının dediklerini bebeklere dayatmayı ve yaptırmaya çalışmayı doğru bulmuyorum