RedFlower_ Bugün az vardı saat başı ama şuan oğlum öksürükdenn yatamiyor ne yapsam bilemedim 34 aylık
balyanak58 RedFlower_ ayni durumu yasadim iki saat önce. Oksurukten uyuyamadi. Burnuna fizyolojik serum sıktım balgam vardı istifra etti. Biraz rahatlatti ılık suya bal limon yaptim boğazını yumusatsin diye. Pekmez verdim biraz zaman sonra öksürük şurubu icirdim. Eski usul sırtına gazete koydum sirtini sicak tuttum simdilik iyi oksurme olmadi
16032021 Sarımsağı ezin yada rendeleyin zeytinyağı nın içine koyun yağı ayağının altına sürün ve çorap giydirin yarına kadar çok etkisi oluyor ama sarımsağı değil sadece yağı sürün birde bal zencefil zerdeçal karıştırıp bi tatlı kaşığı verince de iyi geliyor
Blackeagle 16032021 günlerdir sürüyorum o sarımsak zeytinyağı kürünü ama balgamlı öksürüğü var geçmedi doktora gittim en sonunda bitkisel şurup prospan verdi onu da kullanıyoruz ama bi fayda yok bugün ağladı boğazı balgam doldu gece yatmadan öksürürken istifra langır langır balgamı bu şekilde attı diye düşünüyorum şimdi rahat rahat uyuyor ama yarina Allah kerim çocuklarımız hasta olmasın
reynwoman Blackeagle ya sanırım salgın var önce ben hasta oldum benden iki gün sonra kızım oldu dediğiniz gibi geceleri özellikle çok öksürüyor bizde prospan kullanıyoruz bir hafta oldu hala geçmedi bizimde
Blackeagle reynwoman sanırım öyle hastaneye gittiğimizde çok kalabalıktı herkes öksürüyor doktor bal zencefil limon ver dedi ama oğlum hasta olduğundan beri hiç bir sey yemiyor p.tesi doktor çinko ve vitamin verdi bağışıklığı güçlendiriyor sürekli elinde tut kışın haftada 1 kere ver diyorlar ama onları içtiğinden beri iştahı açıldı ama ne öksürük de değişim var ne de burun akıntısı
reynwoman Blackeagle evet bizede çinko verdi bende hergün çinko içiriyorum artı olarak balık yağı veriyorum haftada 3 gün bizdede durum aynı öksürük burun akıntısı hala devam gece daha çok öksürük tutuyor özellikle uyurken henüz akıntısı oluyor o tetikliyor heralde bir haftadır ilaç kullanıyoruz valla kesmedi ıhlamur içiriyorum bol bol zencefil deniyorum yemiyor ya tükürüyor sürekli balla karıştırıp veriyorum ama yok vitamin olarak ne kullanıyorsunuz siz rica etsem
Blackeagle reynwoman öksürük için ballı siyah turp da çok iyi ama bu sefer bize pek fayda etmedi belki sizde eder siyah turbu akşamda kabuklarını soyup tepesinden içini patlıcan oyar gibi oyun oyduğunuz yere bal koyup dik şekilde sabaha kadar bekletin bal turbu delip sulandırıyor o suyu içirin keza sizde kullanabilirsiniz vitamin olarak Vitabiol diye bi şurup umarım tez zamanda atlatırsınız
reynwoman Blackeagle bugün bende sarımsak zeytinyağı karışımı yaptım kızımın ayaklarının altına sürdüm yağı öksürüğü kesiyormuş bakalım iki üç akşam yapacağım çok övdüler bu tarifi umarım keser teşekkür ederim tarif için bu arada 🙏🏻
Blackeagle reynwoman bide hafif zeytin yağını ısıtın göğsüne sırtına sürüp bezle örtün onunda faydası çok oluyor zeytinyağlı sarımsağı da 3 değil de 1 hafta kadar kullanın sonuçta bıçak değil kesin çözüm olsun anca geçiyor bugün biz daha rahatız 10 gündür onları ilaçla destekliyorum anca etkisi oldu siz düşünün
Blackeagle balyanak58 çocuklar balgamı ya kaka yoluyla ya da istifa ederek atıyor demekki sizin ki de iyileşiyor yumuşaması için zeytin yağını hafif ısıtıp sizde sürebilirsiniz hatta biz küçükken annemler hasta olduğumuzda zeytin yağının icine karabiber koyar öyle sürerlerdi terleyerek atardık hastalığı tabi şimdiki çocuklar alerjik riski çok olduğu için siz sade zeytin yağı ile yapabilirsiniz geçmiş olsun
reynwoman Blackeagle doğrudur bizimde bir hafta oldu hala geçmedi gerçekten uzun sürdü hoş ben de hala iyileşemedim üç dört gün okumuştum ben yapanları ya bir hafta yapayım o halde
Blackeagle reynwoman bi deneyin inşallah geçer bizim ki baya geçti sayılır dün burun akıntısı yoktu bugün tekrar başladı ama öksürüğü eskiye göre baya azaldı herhalde balgami attıkça rahatlıyor