Arkdslar Merhaba! Bebeim 1 aylık oldu hastaneden geldiğimizden beri hem emziriyorum hemde geceleri mama veriyorum ama son zamanlarda dikkat ettim hipp 1 veriyorum bu arada bebeim kakasını yapamıyor ondan kaynaklı olur mu ? Birde bi kaç arkds mamanın içine zeytinyağı katıyormuş neyden dolayı ilk annelık hiç bi bilgim yok int bakınca çok fikir çıkıyor haliyleaklım karışıyor yardım edermısnız şimdiden çok teşekkür ederim ☺️