4 ay aşılarının aşıdan bir kaç saat sonra yüksek ateş yaptığı söyleniyor bebeğim 4 aylık oldu 19 aşısı var yapıyor mu ateş sizler yaşadınız mı bu durumu neler yaptınız şurup veriyormuş doktor ama sağlık ocağı aşının etskini azalttığını söyledi ne yapmam gerek