Arkadaşlar kızım 3 aylık oldu ve alerjik bebek yaklaşık 10 gündür mama almıyor anne sütü yok alerji maması değişti artık yok yeni mamayı almıyor eski maması vardı onu da yapıyorum almıyor artık doktorlara götürdüm sağlık durumu iyi ama ne yapıyorsam boş 4 5 saatte bi anca 30 CC mama içiyor ve ben ne yapacağımı artık bilmiyorum lütfen bana dua edin çıldırmak üzereyim.