Bebitom 4 aylık oldu bugün resmen oturmak istiyor ellernden tutup kaldiryorum hoşuna gidiyor gülüyor felan vücudundan destek alıp kalkmaya çalışıyor internetten baktım 4 ay itibariyle yürüteçe konulabilir diyor ama kararsız kaldım ne dersiniz sizler koyduysaniz kaç aylıkken koydunuz koymalimiyim