Sedat80 Bebeğim 3 aylık. Mama+anne sütü ile besleniyor. Bir haftadır 2 günde bir kakasını yapıyor. Sizce kabızlık mı bu? Yarın doktora götürsem mi ?
Mrvsnmz Sedat80 bizimde öyle 2 günde bir çok sıvı yapıyo ancak böyle parça parça katılıklarda var arada mama kakası demişti bi arkadasım ama ne kadar doğru bnde bilemiyorum 🤔🤔🤔
Sedat80 Mrvsnmz ya anladım peki düzeldiniz mi? Anne sütü ağırlıklı besleniyor aslında. Aceba normal mi diyorum kendi kendime 🙄
Mrvsnmz Sedat80 maalesef düzelmedi😒 bende sadece gece yatarken bi kez veriyorum mama azalttım ama durum yine aynı doktorumuz 10güne kadar normal demişti ama nasıl dayansın yavrum canı acıyo huzursuz oluyo bu sefer haliyle 😞😞