Merhabalar 1 ay once sezeryan doğum yaptım bugün sabahtan belli ameliyat olduğum yerine içi ağrıyor bir darbe almış gibi ağrıyor acaba iç dikişlerim mi açıldı diye düşündüm oylenolsa başka komplikasyonlarda olur ama sadece ağrı var bu agrim normal mi sizce :( korkuyorum acaba iç dikişlerim acildindiye hastahanede gidemiyorum