Hasretemrah o kadar çok olmasad bizde uynıyoruz gece bir kaç kez bazen çok ağlıyo sakinleştiremiyorum 13 aylığız sabaha kadar uyuduğunu görmek pek nasip olmuyor merak ediyorum gece kesintisiz uyuyan bebişler nasıl uyuyor destekli uyutmuyorum öğlen yanına yatıyorum yatakta gezinip yanıma geliyor başını omzuma koyuyo yanıma yatırıp ninni söylüyorum kısa sürede uyuyor akşamda aynı şekilde yapıyorum çoğu zaman uykusu geldiyse oyalanmadın yatıp ninni söylememi bekliyor ama gece olunca belli bi saatte mutlaka uyanıyo emzik verip pışpışlıyorum bzen dalıyo bazen dalamıyo mecbur yanıma yatırıyorum artık odasınıd ayırmak istiyorum ama önce uyku işini halledeyim istiyorum çözümü bulan bi aydınlatsın bizide lütfen