Merhaba güzel anneler. Oğlum 21 aylık. Bir kaç haftadır sürekli ağlıyor kendine vuruyor kendini ısırıyor bize vurma eylemi ısırma eylemi oluyor. Kafasını yere vuruyor. Özellikle istekleri yapılmadığı zamanlarda. Ne yapsam vazgeçmiyor inatlaşıyor kafasını geriye doğru atıyor bağırıyor. Acaba 2 yaş sendromu mu. Randevu aldım bi doktora götürcem. Ama daha önce bebeği tarafından böyle bir sorunla karşılaşan var mı sormak akıl almak istedim. Bu durumda ne yapılır bilemiyorum da. Bilgilerinize talibim