3 sene sonra ise başlayacağım. Kızıma hamile kalmadan 1 ay önce işten ayrıldım. Biraz dinlenip başlamayı düşünürken hamile olduğumu öğrendim. Doğum, çocuğun biraz buyumesi derken kızım 23 aylik oldu. Ve ise başlıyorum. Bu süreçte beni neler bekliyor, kızım ne zaman alışır, aramızdaki bağ kopar mi vs. Aklımda bir sürü soru isareti. sizlerin yorumlarını merak ediyorum. Çalışan anneler ne olur beni biraz motive edin. Kızımdan ilk ayrılışım.