Oglum 19 aylık ilk günler kusma ishal burun akıntısı vardı. Doktora gittik ama onemli birsey degil dedi ilaç verdi vs kusması falan geçti ama ishali geçmiyor gunde en az 10 kez bez değiştiriyorum birsey de yemiyor mama kefir su baska birşey yemiyor. Nasıl gececek bu ishal. Propolis ve probiyotik kullanıyorum birde