Kızlar ne denesem geçmedi. Bayadır pişiği var kızımın. 1 ayı geçmiştir. Bu arada pamukla suyla siliyorum. Gül suyu ile silmeyi de denedim. Saat başı altını değiştiriyorum. Poposuny yıkıyorum Kuru tutuyorum. Bu şekilde öneriler yapmayın lütfen uzun zamandır mücadele ettiğim için çok titiz davranıyorum o anlamda. Önceden de titizdim zaten ammaaa gelin görün ki bir gün uyurken kalkmış kaka yapmıs geri yatmış bizimki. Yaklaşık yarım saat sonra farkettim. Bi baktım kanayacak neredeyse. Hemen pişmiş. Cildi zaten çok hassas genetikmiş dermatolog öyle söyledi. Dogdgundan beri sürekli böyle bir durum var cildi hassas. Bu arada hiçbir şeye alerjisi yok. Lütfen alerji de yazmayın 🥹 Cildiye dermatolog vs gittik. Şimdi sizin tecrübelerinizden esinlenmek istiyorum. Çok şey kullandım Hafifletmedi bile hiçbir şey. Dr önerisi ile vs kullandım. Denediğim ama geçirmeyen şeyleri yazıyorum:
Travazol
Sudocrem
Penaten
Vazelin
Zeytinyağ
kantaron yağı
Trosyd
Beklazon
Medacassol
Hametan
Hamazinc
Arko krem yeşil tüp
Bübchen
Unibaby
Kaufmann
Pudra
Bepanthol
Nivea teneke kutu
Avakado yağı
Kruidvat
Her birini 2-3 gün denedim yaklaşık. Olmadı. Hafifletmedi bile. Zaten bazıları doktor önerisiyle 3 günden uzun kullanılmıyor.
Geçirmedi hiçbir şey. Lütfen yardım edin bana. Artık sinirlerim çok bozuldu. Şunu sür anında geçer deseniz o krem 10 bin tl olsa alıcam artık. Canıma tak etti. Çocuk huzursuz.