sarmaliklahana Ya Burada mıydı yoksa happymom’da mı hatırlamıyorum da 2 yerde de paylaşayım. Bebek ürünleri ne zamandır gelmiyor diye bir post okumustum haid koşun A101 e 😄👏👏
AselSenam Ben civilden 2 tane tek altı 40₺ye aldım 2 zıbını 40₺ye aldım. Diğer tek altları 20 veya 25ten aldım. Alt üst takımları falan en en fazla 100₺ye aldım bugün. Yani hiçbir fark yok açıkçası fiyatlar her yerde aynı…
Asyaayaz1 Vayki ne vay geçen sene aldığım bu mama sandalyesi 80 90 küsürdü şimdi 200 olmuş çıtçıtlıyı 25 e almıştım şimdi 50 olmuş 🙄🤦🏼♀️