Fatmamucahit Yani eger doktora gidip sağlık açısından bir sorununuz yoksa tamamen psikolojik. Ne kadar üstüne düşerseniz o kadar sıkıntı çıkıyor. Bir kere ilişkiyi bile çocuk için yaşıyorsanız daha o zamandan başlıyor sıkıntı. Yaklaşık 2.5 sene korundum bıraktığımda 7 ay olmadi 7 ay boyunca olmuyo niye olmuyor herseyimde düzgün diye diye gezdim. Sürekli bebek ne zaman sorulari benide bunaltiyordu artık. Sonra baktım olmuyor esime de dedim biz bu isi bebek için yapmayalım bu düşünceyle olmayacak bu iş ikimizde daha cok stresleniyoruz.. Sonradan saldım kendimide ve 7. Ayin sonunda hamile olduğumu öğrendim. Yani demem o ki biraz kendinizi salın eger doktora gitmediyseniz yakin zamanda bi doktora gidin inşallah rabbim gönlünüze göre verir 🙏