Yagmur1c Polaris marka 25 numara kutusuyla göndereceğim 175 TL iki tane resimde hafif bir koyu lekesi var ekledim
urazinannesiii Yagmur1c çok güzelmiş keşke daha önce görseydim çarşamba günü ayakkabı aldık. Biz de Germencik teyiz. Hayırlı satışlar canım 💐