Selamlar hanimlar. Kizim 10 aylik oldu sabah 8 de kalkiyor mamasini yiyip yarim saat sonra geri yatiyor. 11 de kalkiyor. Saat 2 de yatiyor max. 1 saat uyuyup kalkiyor ve sonrasi uyku yokkk. Su saat oldu enerji full yatiramiyorum. Onerilerinize acigim😥😥