incitomm Bebeğinin hep bi ağzını köpürtme çabası hep bi salya sizce normal mi sizin bebeğinizde de öylemi oluyor
alyaninannesiii60 incitomm benim bebeğim 2 büçuk aylıkken beri yapıyor şuan 4 aylık hala devam sanırım diş ile alakalı
incitomm alyaninannesiii60 benim bebeğim suan 2 aylık başladı ve elini yumruk yapıp ağzına koyuyor ondanmı acaba ..?
alyaninannesiii60 incitomm evet çok normal benimki bir avucunu sokarken diğer avucunu bile sokmaya çalışıyordu çok kez kusturdu kendiniama şu an salyası azaldı gibi