Arcelik 9 kg luktan aldim. 10 bin verdim. Camasirlari yipratiyo rengi soluyo, ve dikisler yiprandigi icin hemen sokuluyo sanki. Nirmalde elbiselerim hic yirtilmaz. Kurutma makinasi kullandigimdan beri yirtiliyo. Secerek koyuyorum. Cocugun elbiselerine, carsaf ve evde guyilen pijama gunluk kiyafetlere iyi oluyo. Ama disarida giydigim elbiseleri koymuyorum. Bir pantolon olmus 500 lira. Yazik bence