Arkadaşla yaklaşık 2 buçuk senedir spiralliyim daha önce bir kere gecikme olmuştu 6 gün falan bugün tam 9 gün oldu adet olmadım. Eşime eve gelirken test almasını istedim aradan bir saat geçti çok az kanamam oldu bende sevindim adet oldum test alma dedim ee daha da bişey görmedim ilk defa böyle bişey oluyo böyle birşey yaşayan var mı arkadaşlar çok merak ediyorum. Sabaha kadar adet olmazsam yarın test yapıcam normalde çok düzenli gidiyordu adetim neden böyle oldu anlamadm ya ☹️