Kızlar merhaba doğum yapalı 18 gün oldu gebeliğin 33 34. haftasında sol el işaret orta ve yüzük parmağımın uçları uyuşmaya başlamıştı hala devam ediyor internette 3 ay sürebildiği yazıyor 12 gün sonra randevum var doktoruma da soracağım bu durumu sizlerde yaşayan oldu mu çok rahatsız edici 😔